»Čeprav je bil ta čas v Parizu zame izredno težek, preživljala sem hud razhod in spolno me je napadel nekdo, s katerim sem delala, sem bila tako polna hvaležnosti za ta projekt, ljudi, s katerimi sem se zbližala, in to čudovito vlogo. Vrtinčasta mešanica čustev, ki se jih šele zdaj učim razumeti.«
»Želim si, da ne bi bilo to zame povezano s tako travmatičnim dogodkom, a to je prava divjina življenja. Kako ujeti kaos v lepoto. Garala sem, da sem se ozdravila in se naučila, kako se spraviti z osebo, ki me je napadla, in kako se spraviti sama s seboj.«
»Veliko ljubezni pošiljam vsem zlorabljenim tam zunaj. Proces je tako počasen in nelinearen. Želim povedati, da sem tukaj za vsakogar, ki se mora pogovoriti ali se izpovedati ali odpreti neizgovorjene prostore v sebi. Prosim, pošlji mi zasebno sporočilo, če potrebuješ varen prostor, kjer lahko deliš misli.«
»Mislim, da je treba biti optimističen glede tvorbe jezika, učenja novih besed in govora o stvareh, ki v preteklosti niso bile dobro postavljene v jezik, učenja o tem, kako zgraditi zavezništvo, posebej za lastno dobro počutje. To je res čudovito zavedanje ne samo o strukturah moči, ampak tudi to: Draga, potrebujemo počitek. Imejmo boljše ure na snemanju, bodimo prijazni drug do drugega.«
»Rachel Mason in Julee Metz sta bili Halynini dobri prijateljici; veselita se sodelovanja pri projektu, da se bosta poklonili svoji prijateljici ter prikazali sijajnost in veličino njenega talenta, pa tudi to, kaj je njena smrt pomenila za prijatelje, kolege in celo filmsko industrijo.«
»To je bila zame precejšnja lekcija. Svet je drugačen, kot je bil, ko sem bil majhen. Kar se mi je kot otroku vedno zdelo smešno, ni nujno isto kot zdaj. Stvari se spreminjajo in časi se spreminjajo, zato je pomembno, da to ugotovim.«
»Vse poteka v skladu z urnikom.«
»Nisem strokovnjak na tem področju. Tako da kakor koli se odločijo poznavalci, katera pot za zaščito varnosti ljudi na snemanjih je najboljša, jo bom podprl in pri tem po svojih najboljših močeh sodeloval.«
»Dejstva so jasna. Orožje je bilo predano gospodu Baldwinu. Orožje je bilo delujoče in je izstrelilo pravi naboj, ubilo Halyno Hutchins in ranilo Souzo.«
»Ni vzdrževal varnega delovnega okolja. Snemalna prizorišča so se skoraj vedno sprevrgla v klavstrofobična, ni bilo vzpostavljenih nobenih strelnih koridorjev, izhodi so bili blokirani, sestanki o varnosti na snemanju neobstoječi.«